S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

» REKLAMÁCIE
Reklamácie
Vaše meno: *
Váš e-mail: *
Telefón:
Číslo objednávky:
Vaša reklamácia:
Ochrana osobných údajov


Správca osobných údajov ikotliky s.r.o. so sídlom: Koceľová 32, 82108 Bratislava

Ičo: 52316467

Zapísaná v obchodnom registri Vložka číslo: 136170/B

Aké osobné údaje spracovávame

Spracovávame osobné údaje, ktoré nám poskytnete sami, potrebné na uzatvorenie kúpnej zmluvy (povinné údaje) a nepovinné údaje, doplnkové, ktoré nám poskytnete sami.
Medzi povinné osobné údaje, ktoré nám poskytujete na uzatvorenie kúpnej zmluvy a doručenie tovaru patria
Meno a Priezvisko
Adresa doručenia
Telefónny kontakt
Emailová adresa
Fakturačná adresa
Fakturačné údaje

Tieto údaje sú potrebné, aby sme vám mohli zaslať vašu objednávku, prípadne vás kontaktovať ohľadom kúpnej zmluvy. (plnenie kúpnej zmluvy)
Takéto spracovanie osobných údajov umožňuje čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre výkon zmluvy.

Predávajúci spracováva tieto údaje rovnako za účelom evidencie zmluvy a prípadného budúceho uplatnenia a obrany práv a povinností zmluvných strán. Uchovanie a spracovanie osobných údajov je za vyššie uvedeným účelom po dobu 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia podľa zmluvy, ak nepožaduje iný právny predpis uchovanie zmluvnej dokumentácie po dobu dlhšiu. Takéto spracovanie je možné na základe čl. 6 ods. 1 písm. c) a f) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre splnenie právnej povinnosti a pre účely oprávnených záujmov správcu
. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.
V súčasnej dobe nepoužívame vaše osobné údaje na marketingový účel.
Vaše osobné údaje nie sú poskytované mimo EÚ.

Údaje, ktoré sú spracovávané automaticky

Pri návšteve našich internetových stránok môžeme zhromažďovať niektoré údaje ako sú IP adresa, operačný systém, informáciu o vašom internetovom prehliadači, dátum a čas návštevy, vyhľadávané a prezerané odkazy na našich stránkach.
Tieto informácie sú anonymné a preto ich nevieme priradiť ku priamemu zákazníkovi.
Takéto údaje nijakým spôsobom nevyužívame.
Ďalej využívame Cookies

Cookies, ktoré sa zberajú za účelom merania návštevnosti webu a vytvárania štatistík týkajúcich sa návštevnosti a správania návštevníkov na webe, sú posudzované v podobe hromadného celku a v anonymnej podobe, ktorá neumožňuje identifikáciu jednotlivca.
tieto sú ďalej spracovávané spoločnosťou

Poskytovateľom služby Google Analytics, prevádzkovanej spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
Smartsupp.com, s.r.o., Milady Horákové 13, 602 00 Brno



Odovzdávanie osobných údajov tretím subjektom

Doručenie tovaru – Bez vyššie uvedených osobných údajov, by sme vám tovar nedokázali doručiť. Preto tieto údaje poskytujeme nášmu dopravcovi, ktorým je:
Slovenská pošta a.s. So sidlom, Partizánska cesta 9, 975 99 Banská bystrica IČO: 36631124
Bohemiasoft s.r.o. (prevádzkovateľ ehsopového systému WEBAREAL),
Platba prevodom – Pri vašej platbe prevodom, neuchovávame žiadne informácie o vašej platobnej karte.

ZÁKONNÝ DÔVOD SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie").


Vaše práva podľa nariadenia

Úprava a doplnenie údajov – Máte právo požiadať nás o úpravu, alebo doplnenie údajov
Prístup k údajom – Máte právo požiadať nás, aby sme vám zaslali prehľad údajov ktorými disponujeme, ako s vašimi údajmi narábame a komu vaše údaje poskytujeme.
VÝMAZ – Máte právo požiadať nás o vymazanie vašich osobných údajov. (vymazanie sa však nedotkne údajov na dokumentoch, ktoré musíme podľa zákona uchovávať (napr. faktúry či dobropisy) . V prípade vzniku právneho nároku z rôznych dôvodov, ako je napríklad neuhradená faktúra a podobne, môže byť vaša žiadosť na výmaz zamietnutá.
Vznesenie námietky – Máte právo vzniesť námietku na spracovanie osobných údajov, ak máte konkrétny dôvod
Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.


Bezpečie vašich údajov

Vaše údaje sú v bezpečí. Neposkytujeme vaše údaje iným stranám ako sú uvedené vyššie, ani ich žiadnym iným spôsobom nepoužívame a nezneužívame. Údaje po vymazaní z nášho elektronického systému sú naďalej uchovávané v papierovej forme (faktúra, dobropis, reklamačný list a podobne) na účtovné a daňové účely po dobu uvedenú v zákone.
Takéto údaje (v papierovej forme) sú bezpečne uložené v uzamýkateľných priestoroch, bez prístupu iných osôb.
Opíšte text z obrázku: *
 

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

V prípade reklamácie posielajte tovar VŽDY na adresu skladu

Láliová 10

82105

Bratislava

Ako príjemcu neuvádzajtre názov e-shopu, ale názov firmy (MENO)

(Pri nedodržaní horeuvedených pokynov sa môže stať, že váš balík nám nebude doručený a bude vrátený na vašu adresu)

 

Reklamačný poriadok

- Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri jeho doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru.V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovar (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

  • - Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nieje možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu (Ak to tovar obsahuje) a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.
  • - Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia.
  • Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.
  • - Záruka sa nevzťahuje:
  • 1) Na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním.
  • 2) Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.
  • 3) K poškodeniu prišlo nesprávnou manipuláciou zo strany kupujúceho.
  • 4) Produkt bol poškodený vlastným neopatrným zaobchádzaním.
  • 5) Obsah produktu neobsahuje všetky dodané časti.
  • - V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nieje v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v pribehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:
  • 1) bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
  • 2) primeraným znížením kúpnej ceny
  • 3) náhradným dodaním tovaru
  • 4) odstúpením od zmluvy
  • - Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady.
  • Na základe tohto rozhodnutia sa bude postupovať ďalej podľa zákona.
  • Postup reklamácie
  • Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
  • 1) Vypíšte reklamačny formulár alebo pošlite e-mail (alebo list) kde uvediete hlavne typ výrobku, jeho výrobné číslo, číslo predajného dokladu a popis závady, číslo objednávky.
  • 2) Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe
  • 3) Pošlite reklamovaný tovar v originálnom obale na určenú adresu spolu s popisom závady, záručným listom a dokladom o kúpe. Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 7 pracovných dní od podania reklamácie a vyrozumie o tom kupujúceho zaslaním e-mailu, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich dní odo dňa uplatnenia reklamácie výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí.
  • Peniaze za reklamovaný tovar vám budú pripísané buď prevodom na vami zvolený účet, alebo na adresu formou poštovej poukážky.
  • Reklamovaný tovar NIKDY NEPOSIELAJTE NA DOBIERKU, nebude prevzaná!!
    • Nenútime našich zákazníkov kupovať kotlíkové sety, súpravy, komplety, kotlíky s kotlinou, kotlíky s trojnožkou, kotle s kotlinou, kotlíky s ohniskom, kotlíky s pokrievkou atd. podla nami zvolených kotlíkových súprav. Každý zákazník má právo si takúto súpravu (set, komplet, zostavu) poskladať podla svojho svedomia a vedomia na základe uvedených rozmerov tovaru (veľkosť, priemer, objem atd.) Avšak nami zvolené zostavy, sety, komplety, sady atď, sú najlepším a najviac vyhovujúcim riešením pre komplet kotlíkovú zostavu.

  • NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

    Vytvorené systémom www.webareal.sk

    NmIyOT